در مورد ساختار داکت اسپلیت گرین اینورتر سایت تاسیسات دات کام بیشتر بدانید
اطلاعات جامع و تخصصی دنیای موزیک
اطلاعات جامع و تخصصی دنیای موزیک را در اینجا مطالعه نمایید

معرفی گروه محبوب و پرطرفدار سون بهترین ریش تراش های فیلیپس حرفه ای در مورد ساختار داکت اسپلیت گرین اینورتر سایت تاسیسات دات کام بیشتر بدانید رپورتاژ چيست از سایت رکس سو بیوگرافی علیرضا طلیسچی خواننده خوش صدا و محبوب پاپ شهرام شکوهی بگو جانم بیوگرافی مجید اخشابی مروری بر زندگی شخصی و حرفه ای رضا شیری خواننده محبوب و بااخلاق پاپ معرفی رضا بهرام خواننده و آهنگساز محبوب ایرانی زندگینامه حجت اشرف زاده خواننده خوش صدای سبک پاپ بیوگرافی حامی خواننده سرشناس پاپ نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای بهنام بانی خواننده پرطرفدار پاپ (بخش دوم) نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای بهنام بانی خواننده پرطرفدار پاپ (بخش اول) نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای باران خواننده جوان پاپ بیوگرافی گروه موسیقی ایوان بند آشنایی با امیر مقاره و رهام هادیان خوانندگان ماکان بند (بخش دوم) اشنایی با امیر مقاره و رهام هادیان خوانندگان ماکان بند (بخش اول)


در مورد ساختار داکت اسپلیت گرین اینورتر سایت تاسیسات دات کام بیشتر بدانید

داکت اسپلیت گرین برای نصب در سقف انواع اتاق‌ها و فضاهای مسکونی و اداری مناسب است. همچنین به فضای بسیار محدودی نیاز دارد و فرآیند نصب و استفاده از آن زمان زیادی ندارد. همچنین باید بدانید که یکی از مهمترین گزینه‌ها برای خرید این محصولات توجه به برچسب‌های واقعی انرژی نصب شده بر روی این محصولات است.

برای اطمینان از برچسب انرژی و همچنین مشخصات دیگر سیستم مانند قدرت خنک کننده و سایر موارد، باید مارک‌های معتبر Dvert Split Inverter را از طریق مجموعه‌های فروش معتبر و مستقر خریداری کنید. خرید سهام و نوع دست دوم یا جدید این محصولات در بازارهای متوسط و غیررسمی، چون تضمینی ندارد، می‌تواند صدمات زیادی به شما وارد کند.

داکت اسپلیت اینورتر ۴۸۰۰۰ گرین GDS-48P3T1A

شرکت گرین یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه تهویه مطبوع است. امروزه پارتیشن‌های داکت یکی از رایج‌ترین دستگاه‌های مورد استفاده در سیستم‌های تهویه مطبوع است که استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است زیرا نصب دستگاه در واحد ساختمان کافی است و از آنجا که پارتیشن‌های داکت دارند. آن‌ها توانایی کانال گذاری چندین مکان را دارند، دیگر نیازی به استفاده از چند پارتیشن دیواری نیست و این ویژگی باعث شده است که در دنیای امروز به پارتیشن کانال توجه زیادی شود.

داکت اسپلیت های گرین یکی از برترین کانال‌های شکاف در جهان است که از روش روز اروپا بهره می‌برد. انشعابات داکت گرین از دو قسمت واحد داخلی و واحد خارجی تشکیل شده است و این دو قسمت توسط لوله‌های مسی به یکدیگر متصل می‌شوند. واحد داخلی در داخل سقف‌های کاذب نصب شده و پنهان است و واحد داخلی را می‌توان به چندین فضا کانال زد و محیط‌های مورد نظر را به طور یکنواخت و همزمان تهویه کرد. واحد داکت اسپلیت در فضای باز در خارج از ساختمان قرار دارد.

عملیات خنک سازی در داکت اسپلیت همان تقسیم دیواری است اما برای تأمین گرمایش داکت اسپلیت ها به سیستم کویل آب گرم مجهز هستند و آب آن از طریق موتور خانه یا پکیج تأمین می‌شود. داکت اسپلیت گرین اینورتر GDS-48P3T1 ظرفیت 48000 BTU را دارد. این مدل از داکت اسپلیت گرین دارای کمپرسور دوار است و دارای عملکردهای سرمایشی و گرمایشی است.

سایر ویژگی ها:

استفاده از داکت اسپلیت که اینورتر هستند بسیار مقرون به صرفه بوده و تا 50٪ در مصرف برق صرفه جویی می‌کند. داکت اسپلیت ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند: داکت اسپلیت های معمولی و انشعاب کانال اینورتر. اگر مساحت فضای مورد نظر که داکت اسپلیت در آن کار می‌کند بیش از 120 متر مربع باشد، استفاده از دو دستگاه اسپلیت کانال برای ایجاد شرایط بسیار مطلوب برای کاربر توصیه می‌شود.

داکت اسپلیت گرین اینورتر دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه گارانتی برای سایر قطعات است و این ضمانت‌ها را شرکت پارس پشم شیشه ارائه می‌دهد.

مصرف برق در داکت اسپلیت گرین اینورتر سه فاز است و گاز مبرد مورد استفاده در این دستگاه گاز مبرد R410a است که به عنوان گاز سازگار با محیط زیست شناخته می‌شود و هیچ آسیبی به لایه ازن نمی‌رساند. در پانل داخلی کانال، یک فیلتر گرین اسپلیت برای تصفیه هوا وجود دارد و این فیلتر تمام آلودگی‌ها و ذرات گرد و غبار را جذب می‌کند و در نهایت هوای بسیار تمیز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،

نویسنده : پرنیا تاریخ : جمعه 16 آبان 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به اطلاعات جامع و تخصصی دنیای موزیک مي باشد.